Michel Bruins wint lustrumeditie Ecommercerun

Gisteren vond alweer de vijfde editie plaats van de Ecommercerun. Zo’n honderd ecommerce-specialisten verzamelden zich in het Centraal Museum, waar de aftrap van de lustrumeditie plaatsvond. Na een peptalk van viervoudig Olympisch kampioen wielrennen Leontien Zijlaard-van Moorsel togen de deelnemers naar de Utrechtse Maliebaan, waar ze een opvallende verschijning waren met hun blauwe Ecommercerun-shirtjes.

De motiverende woorden van Leontien, die als geen ander weet hoe het is om te moeten pieken op belangrijke momenten, hadden duidelijk geholpen. Onder het genot van een heerlijk oktoberzonnetje werden er talloze persoonlijke records neergezet. Michel Bruins, werkzaam bij Bol.com, was dit jaar de snelste deelnemer op de 10 kilometer. Met een eindtijd van 39:04 minuten behoorde hij zelfs tot de vijftien snelste lopers van de Maliebaanloop.

De strijd om de snelste tijd
Lyone Peperkamp, van MultiSafepay, mocht de trofee voor de snelste vrouw op de 10 kilometer mee naar huis nemen. In slechts 48:03 minuten kwam zij over de finish. Jasper Wolfs van de Rabobank liep de 6 kilometer in 22:24 minuten en was hiermee de snelste man in deze categorie. Voor de vrouwen was het Marit Smits van Twinkle Magazine die de overige deelnemers voor wist te blijven. Met een eindtijd van 29:47 minuten was zij de snelste vrouw op de 6 kilometer.

Omdat voor het neerzetten van een toptijd niet alleen de juiste mindset van belang is, maar ook een gedegen warming-up, zorgden de sportprofessionals van David Lloyd ervoor dat alle deelnemers aan de Ecommercerun goed voorbereid aan de start verschenen. De peptak van Leontien hield niet op bij het museum want ook tijdens de run, waarbij ze zelf meeliep, moedigde ze de deelnemers aan om het optimale uit zichzelf te halen.

Bron: Ecommercenews.nl


Top